Hulp nodig
Heb je vragen over of ondervind je problemen met het aanmeldingssysteem? In de lijst veelgestelde vragen vind je waarschijnlijk het antwoord op je vraag. Heb je toch nog een andere vraag? Contacteer dan de helpdesk aanmelden. Onze medewerker helpt je graag verder.
Contactgegevens helpdesk aanmelden:
Mie Van der Jonckheyd / Marie Maviglia
+32 489 72 57 00
Openingstijden helpdesk:
week van 25 maart tot 29 maart
Tijdens de schooluren: 09u00 - 16u00
weken van 30 maart tot 14 april (paasvakantie)
Telefonisch niet bereikbaar
E-mails worden afgehandeld in de eerste dagen na de vakantie
week van 15 april tot 19 april
Tijdens de schooluren: 09u00 - 16u00
Heb je een vraag i.v.m. studiekeuze?
Je kan terecht bij:
Het CLB: https://www.vrijclb.be/vrij-clb-voor-en-noorderkempen
De huidige school van je zoon/dochter
De website https://www.onderwijskiezer.be/
De scholenbeurzen
3. Heb je een vraag over een specifieke studierichting?
Contacteer dan best de secundaire school die deze richting aanbiedt. Contactgegevens van onze scholen vind je hier.
4. Heb je een klacht over de aanmeldingsprocedure? Heb je een opmerking i.v.m. de werking van het aanmeldingssysteem?
Binnen het aanmeldingsinitiatief scholen regio Noorderkempen is een ombudsdienst actief. De ombudsdienst aanmelden zal elke klacht grondig onderzoeken.
Contactgegevens ombudsdienst aanmelden:
An Helmer
+32 456 83 50 82