Hulp nodig
Heb je vragen over of ondervind je problemen met het aanmeldingssysteem? In de lijst veelgestelde vragen vind je waarschijnlijk het antwoord op je vraag. Heb je toch nog een andere vraag? Contacteer dan de helpdesk aanmelden. Onze medewerker helpt je graag verder.
Contactgegevens helpdesk aanmelden:
Marie Maviglia / Stephanie Van Leemputten-Mortelmans / Nina Van Geel
+32 489 72 57 00
Openingstijden helpdesk:
week van 31 maart tot 4 april
Tijdens de schooluren: 09u00 - 16u00
weken van 5 april tot 21 april (paasvakantie)
Telefonisch op maandag, dinsdag en woensdag: 10u00 - 13u00
E-mails worden sporadisch afgehandeld in de tweede week
week van 22 april tot 25 april
Tijdens de schooluren: 09u00 - 16u00
In de periode voor en na de aanmeldingsperiode is de helpdesk enkel bereikbaar via e-mail.
Heb je een vraag i.v.m. studiekeuze?
Je kan terecht bij:
Het CLB: https://www.vrijclb.be/vrij-clb-voor-en-noorderkempen
De huidige school van je zoon/dochter
De website https://www.onderwijskiezer.be/
De scholenbeurzen
3. Heb je een vraag over een specifieke studierichting?
Contacteer dan best de secundaire school die deze richting aanbiedt. Contactgegevens van onze scholen vind je hier.
4. Heb je een klacht over de aanmeldingsprocedure? Heb je een opmerking i.v.m. de werking van het aanmeldingssysteem?
Binnen het aanmeldingsinitiatief scholen regio Noorderkempen is een ombudsdienst actief. De ombudsdienst aanmelden zal elke klacht grondig onderzoeken.
Contactgegevens ombudsdienst aanmelden:
Dennis De Bilde
+32 494 87 73 16